fbpx

Geel Swert

Meest gestelde vragen

Kan ik mijn stoel terugkopen?
Jazeker! Ga naar geelswert.nl/verlengen en kies jouw optie om de club te steunen. Je wordt doorgestuurd naar onze online ticketshop. Met jouw eigen inlog kan je jouw seizoenkaart verlengen. 

Hoe kan ik inloggen in mijn account?
Log in met jouw emailadres en wachtwoord.
Heb je nog geen nieuw account gemaakt doorloop dan de volgende stappen via deze link.
 

Kan ik een Vitesse Abonnement bestellen?
Voorlopig hebben wij geen abonnementen in de verkoop.

Tot welke wedstrijden heb ik toegang met mijn seizoenkaart?
Met jouw seizoenkaart heb je toegang tot de publiek toegankelijk thuiswedstrijden in de Eredivisie. 

Kan ik op een later moment nog van opties veranderen?
Nee, dat kan helaas niet meer. Nadat je een keuze hebt gemaakt staat deze vast.

Als ik een seizoenparkeerkaart koop, krijg ik daar tegemoetkoming voor?
Helaas geven wij geen tegemoetkoming op parkeerkaarten.

Als ik mijn seizoenkaart verleng/koop en er wordt niet met publiek gespeeld, krijg ik dan mij geld terug?
Zodra jij kiest voor optie 3. Samen Geel Swert, krijg je voor elke wedstrijd die zonder publiek gespeeld wordt 1/17e deel van je aankoopbedrag als korting op het verlengen van je seizoenkaart voor het seizoen 2021-2022 of als korting op losse tickets voor het seizoen 2021-2022. Indien de ticketvoucher of het tickettegoed op 1 juni 2022 niet of niet volledig is gebruikt en de houder van de voucher of het tegoed wenst te kiezen voor een geldelijke tegemoetkoming, dan is dit mogelijk vanaf 1 juni 2022 tot uiterlijk 30 juni 2022. Dit dient in voornoemde periode schriftelijk aan Vitesse kenbaar te worden gemaakt. Vitesse zal voor 1 juni 2022 informatie verstrekken over de wijze waarop een geldelijke tegemoetkoming schriftelijk kan worden aangevraagd. Indien de keuze voor een geldelijke tegemoetkoming niet of niet tijdig schriftelijk aan Vitesse is doorgegeven conform vorenstaande, wordt ervan uitgegaan dat is gekozen voor het steunen van Vitesse en dat wordt afgezien van de mogelijkheid tot tegemoetkoming.

Tot wanneer is mijn stoel gereserveerd?
Vanwege de onzekerheden rondom het wel of niet spelen met publiek zullen wij de stoelen langer dan gebruikelijk gereserveerd houden om alle supporters een kans te geven zijn of haar seizoenkaart te bestellen.

Contactgegevens Vitesse Fanservice 
Email: fanservice@vitesse.nl
WhatsApp bericht: 06 82 45 42 76
Telefoon: In verband met het Coronavirus zijn wij niet telefonisch bereikbaar